درخواست همکاری شرکت اپل با کارشناسان ساعت ساز سوئیس, خبرساز شده است. با اینکه کارشناسان ساعت به این درخواست پاسخ منفی داده اند, اما امکان شروع این همکاری وجود دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طبق گزارشات Financial Times, شرکت اپل تلاش کرده است تا کارشناسان ساعت ساز سوئیسی را جهت کمک به پروژه iWatch استخدام کند. با توجه به علاقه تکامل گرایی اپل این شرکت درخواست همکاری با کارشناسان برندهای معروف را داشته است. هدف این شرکت, طراحی ساعتی هوشمند با مکانیزمی سنتی است. اما متاسفانه تلاش شرکت اپل بی حاصل بوده است. ظاهرا کارشناسان منتخب از شرکت های LVMH Hublot, Swatch و سازندگان سوئیسی قسمت های مختلف ساعت بوده اند اما هیچ کدام درخواست این همکاری را نپذیرفته اند.

روی هم رفته, نخبگان ساعت ساز سوئیس نسبت به تکنولوژی پوشیدنی به قطعیت نرسیده اند. آنها چندین سال است که صنعت ساعت را به پیش می برند و ساعت هایی می سازند که گاهی چند صد هزار دلار قیمت دارد. شاید دلیل عدم حضور در صنعت فناوری اطلاعات نیز قیمت پایین محصولات دیجیتالی باشد. اما به طور قطع نمی توان گفت که این همکاری آغاز نخواهد شد.

روند تکامل iWatch طولانی شده است و هر روز اخبار جدید از این محصول به گوش می رسد, ولی مطمئن هستیم که تاریخ رونمایی این محصول یکی از بزرگترین روزهای دنیای تکنولوژی خواهد بود.


برچسب ها: اپل ، سوئیس ، iwatch
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار