یک شرکت ژاپنی اعلام کرده است که نمایشگری با قدرت تفکیک Quad HD (2560*1440) ساخته است و آماده است تا تولید انبوه آن را از اواسط فروردین شروع کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛اندازه این نمایشگر 5.5 اینچ است و در ساخت آن از تکنولوژی پلی سیلیکون با دمای پایین استفاده شده است که مصرف انرژی آن را کاهش می دهد.

سوال مهمی که پیش می آید این است که نمایشگر جدید همان نمایشگر قدرتمند iPhone 6 است یا خیر؟ بر حسب تصادف, طبق اطلاعات فاش شده, تلفن همراه iPhone 6 نیز نمایشگری 5.5 اینچی دارد. مشابه بودن ابعاد نمایشگر جدید این شرکت ژاپنی با iPhone 6 اپل تنها دلیل ارائه شده برای همکاری این دو شرکت نیست. نشریه Nikkei اعلام کرده است که iPhone 6 از نمایشگری ژاپنی بهره خواهد برد.

این نشریه اعلام می کند که تولید نمایشگر iPhone 6 از ابتدای ربع دوم سال 2014 (اواسط فروردین)شروع خواهد شد. این دومین اشتراک این دو شرکت می باشد.

البته باید خاطر نشان کنیم که اپل هنوز به واژه Quad HD اشاره نکرده است و تنها می دانیم که اندازه محصول جدید 5.5 اینچ است. دیروز نیز عکسی از قاب محصول جدید iPhone 6 منتشر ساختیم و اعلام کردیم که در روز های آتی اخبار بیشتری از iPhone 6 فاش خواهد شد.


برچسب ها: اپل ، نمایشگر ، iphone
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار