مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از جابه‌جایی 70 هزار مسافر به صورت رایگان در خطوط بی‌آرتی خبر داد.

مجتبی احمدلو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در شرح این خبر با بیان توزیع 3 میلیون تهران کارت در نوروز امسال ارائه تخفیف ویژه در اماکن تفریحی و گردشگری و نیز هتلها و رستورانها را از مهمترین مزایای تهران کارت‌ها دانست و اظهار داشت: اعمال تخفیف 100 درصدی و بهره‌مندی از مترو و بی‌آرتی رایگان از دیگر تسهیلات شهرداری تهران جهت استفاده از دارندگان تهران کارت و توسعه حوزه گردشگری در نوروز امسال است.
 
وی تعداد مسافران خطوط بی‌آرتی برخوردار از این تخفیف را 70 هزار نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به اجرای این طرح در سال گذشته و جابه‌جایی 13 هزار مسافر در نوروز 92 این رقم با افزایش 5 برابری در نوروز امسال توأم بوده است.
 
مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: دارندگان تهران کارت علاوه بر تخفیف ویژه هتلها، رستورانها، موزه‌ها و سایر اماکن تفریحی و گردشگری از اکران نیم بهاء دو فیلم چ و و معراجی‌ها نیز تا پایان فروردین ماه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسافر ، بی آرتی ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار