کارشناس نگهداری راه و ابنیه فنی مازندران از بارش برف و باران در محورهای ارتباطی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، قاسم آقابرابرپور درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران گفت : در حال همه محورهای استان شاهد بارش باران و برف هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در محور ساری به سمنان شاهد بارش باران هستیم ولی راه در این مسیر باز است و در گردنه ایول شاهد مه رقیق صبحگاهی هستیم

کارشناس نگهداری راه و ابنیه فنی مازندران از بارش برف خفیف در محور هراز خبر داد و گفت: با وجود بارش برف مشکلی از بابت تردد در این محور وجود ندارد.

آقابرابرپور درباره بسته بودن محور هراز گفت: بسته شدن محور هراز مربوط به همکاران ما در حوزه استحفاظی تهران بود و در محدوده مازندران مشکلی وجود نداشت.

این مسئول به بارش برف در محور کندوان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در محور سوادکوه نیز شاهد بارش باران هستیم. در پایین‌دست محور سوادکوه شاهد بارندگی و در گردنه مه شدید مواجه هستیم.

آقابرابرپور خاطرنشان کرد: در محور کناره مازندران شاهد بارندگی شدید هستیم.

وی به حضور 125 نیروی راهداری مازندران در گردنه‌های استان اشاره کرد و گفت: 175 نفر از نیروهای راه و شهرسازی مازندران در سایر محورهای مازندران شاهد خدمات رسانی هستند.

کارشناس نگهداری راه و ابنیه فنی مازندران در پایان تعداد دستگاه‌های به‌کارگیری شده در محورهای ارتباطی مازندران را 180 مورد اعلام کرد.

استاندار مازندران نیز به عنوان ریئس ستاد اجرایی خدمات نوروزی بر عملکرد دستگاه‌های استان مازندران نظارت می‌کند./س

برچسب ها: بارش ، مازندران ، ارتباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.