بارش برف و کولاک شدید از ساعت 21 روز یکشنبه 10فروردین در شهرستان مرند ومحورهای مواصلاتی شروع و باعث بسته شدن گردنه پیام گردید که 400 دستگاه خودرو در کولاک شدید گرفتار شده و با تلاش مجدانه نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان مرند و همکاران زحمتکش اداره راه و شهرسازی و راهدارخانه پیام مسیر بازگشائی گردید و رفت و آمد با زنجیر چرخ میسر شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تعداد 180 نفر از راه ماندگان در پایگاه امداد و مراکز اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر و شهر ( چند مدرسه ) هدایت و اسکان داده شدند.

همچنین چندین نفر در راههای روستائی از جمله روستای قینر ، بنگین ، دوگیجان ، زنوزق گرفتار کولاک شدید شده بودند توسط نجاتگران سختکوش هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافتند.

در ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 11فروردین جلسه هماهنگی با حضور فرماندار و معاون شهردار و رئیس ستاد حوادث شهرستان مرندو رئیس عملیات امداد و نجات استان و رئیس واحد عملیات کوهستان استان و عوامل امدادی دیگر در پایگاه شهید رحمت اله اوهانی مرند برگزار شد و گزارش عملکرد نیروهای امدادی و اقدامات صورت گرفته شده را به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند اعلام گردید.

با توجه به ادامه بارش برف و کولاک عملیات امداد و نجات در شهرستان مرند و روستاهای اطراف و جاده های مواصلاتی شهرستان با تمام قوا و تجهیزات ادامه دارد و در طول شب و روز 3 دستگاه خودروی سواری واژگون شده و مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

ضمناً جمعیت هلال احمر شبستر و استان به یاری جمعیت هلال احمر مرند شتافته امداد رسانی کردند./س
 
 
برچسب ها: برف ، کولاک ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.