بارش برف وباران در مناطقی از استان آذربایجان شرقی مخصوصا در نواحی خدا آفرین و کلیبر مسافران نوروزی را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عبادت عبدلی رئیس جمعیت هلال احمر خدا آفرین از امداد رسانی به مسافران نوروزی در محور های خدا آفرین خبر داد و گفت: در اثر بارش برف و باران و کولاک تعداد 28 نفر از مسافران توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خدا آفرین در محورهای مختلف امدادرسانی شدند.

همچنین 130 نفر از مسافران نوروزی که در محور اهر – کلیبر در منطقه یوزبنددربرف و کولاک شدید گرفتار شده بودند توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای کلیبر و اهر امدادرسانی شدند.

از اهر خبر می رسد که نجاتگران جمعیت هلال احمرشهرستان اهر28 نفر از مسافران را در جاده اهر- تبریز نرسیده به روستای گویجه سلطان حوالی ساعت 20 امشب از چنگال برف و کولاک نجات دادند.

همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر استان22نفر از مسافران را که در محورصوفیان اهردر برف گرفتار شده بودند را نجات دادند.

نجاتگران پایگاه امداد جاده ای خداجوی جمعیت هلال احمرشهرستان مراغه عصر دیروزحوالی ساعت 16به راننده کامیون واژگون شده در محورمراغه – هشترود امدادرسانی نمودند.

همچنین ظهر دیروز ساعت 12 یکدستگاه وانت مزدا مخصوص حمل جسددر اتوبان پیامبر اعظم بعد از تونل بستان اباد- روستای یوسف آباددچار واژگونی شده بود که راننده آن توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده ای هلال احمر امدادرسانی شدند.

در حادثه واژگونی دیگری که ظهر دیروز در کیلومتر 15جلفا – مارازاد اتفاق افتاده بود،نجاتگران جمعیت هلال احمرشهرستان جلفا به 4 نفر از مصدومین امدادرسانی کردند.

در یک حادثه دیگر نجاتگران مستقر در پایگاه امداد جاده ای آغکند جمعیت هلال احمر میانه به مصدومان تصادف پژو 206 با پیکان در منطقه آغکند میانه ،جاده سرچم -اردبیل امدادرسانی و 2 نفر از مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند./س
 
 
 

 

برچسب ها: برف ، مسافران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.