مدير كل راه و شهرسازي گلستان از آمادگي كامل بخش راهداري براي اجراي مرحله دوم سفرهاي نوروزي خبر داد و گفت: در اين دور از سفرها، نظارت كافي بر عملكرد و ارايه خدمات راهداري برقرار خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" اظهار داشت: عمليات و اجراي برنامه‌هاي راهداري اين اداره كل در دور نخست سفرهاي تابستاني موفقيت آميز بوده است.

به گفته وي، نتيجه و تأثيرات هماهنگي و تعامل بين دستگاه‌ها و سازمان‌هاي دست‌اندركار ستاد خدمات نوروزي استان موجب شد تا هموطنان با آرامش خاطر و ايمني بيشتر و سوانح كمتر نسبت به مدت مشابه سال قبل در دور نخست سفرهاي نوروزي مسافرت كنند.

رستمي با تاكيد براينكه تمام تلاش راهداران در اين ايام رضايتمندي مردم از ايمني راه ها بوده است، اظهار داشت: برنامه ريزي شده كه در دور دوم سفرها نيز، اين اقدامات همچنان استمرار داشته باشد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در ادامه به رانندگان توصيه كرد كه حتما قبل از سفر با تلفن گوياي 141 و شماره تلفن مركز مديريت راه هاي استان به شماره 5-2223131-0171 اطلاع حاصل نمايند.

به گفته رستمي، حركت با صبر و حوصله و سرعت مطمئنه در محورهاي مواصلاتي بخصوص شرق استان كه بعضي از آنها مانند خوش ييلاق و جنگل گلستان دو بانده هستند، به همراه داشتن تجهيزات ايمني و از همه مهمتر، همكاري با ماموران راهداري و پليس راه از نكاتي است كه لازم است رانندگان در حين سفر به آن توجه كافي داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، سفر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار