مدیر بوستان ولایت از برپایی نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی این بوستان در ایام فاطمیه(س) و روز طبیعت خبر داد.

محمد علی نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی همزمان با ایام فاطمیه (س)، روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت در بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

این طرح با برپایی نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ضلع جنوبی در شماره 2 جنب نمازخانه مقابل قلعه شادی بوستان ولایت در دست اجراست.

وی ادامه داد: در این طرح نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی با برپایی غرفه‌های سلامت، عفاف و حجاب، شمسه، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، همزمان با روز جمهوری اسلامی، روز طبیعت و ایام فاطمیه(س) برپا خواهد شد.

نصر با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی با برپایی غرفه‌های سلامت، عفاف و حجاب، شمسه، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، برپایی کمپ اسکان مسافران با استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی، دوچرخه سواری اسکیت، سیرک، آبخوری، سرویس بهداشتی، زمین چمن مصنوعی و آلاچیق، برپایی 10 چادر اسکان مسافران ویژه شهروندان و مسافران نوروزی از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 700 مسافر نوروزی در دهه اول فروردین ماه سال 93 و ایام نوروز در کمپ اسکان مسافران و چادرهای اسکان بوستان ولایت استقرار یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار