يک دستگاه سواري زانتيا با 220كيلومتر سرعت توسط ماموران پليس راه استان اصفهان در محور اصفهان – شيراز توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ "رضا رضايي" رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : ماموران پليس راه استان اصفهان حين کنترل خودروهاي عبوري در محور اصفهان به شيراز متوجه سرعت بيش از حد يک دستگاه خودروي سواري زانتيا شدند.
 
وي گفت: اين خودرو توسط ماموران به علت سرعت غير مجاز متوقف و روانه پارکينگ شد و راننده نيز جهت شرکت در کلاس آموزشي و سير مراحل قانوني به پليس راه استان معرفي شد .
 
اين مقام انتظامي عنوان داشت : براساس قانون جديد راهنمايي و رانندگي پليس از ادامه رانندگي افرادي كه مرتب مرتكب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابايي ندارند جلوگيري مي كند و اجازه نخواهد داد تا عده اي اندك از رانندگان متخلف امنيت جاده ها و راه هاي شهري را به هم ريخته و موجب نارضايتي ساير مردم را فراهم كنند.
 
رئيس پليس راه انتظامي استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد : هدف پليس از اعمال قانون كسب در آمد نيست بلكه به دنبال اين است تا رانندگان توجه بيشتري به رعايت قوانين و مقررات كرده و سهم خود را در تامين امنيت راه ها ايفا نموده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار