فرمانده انتظامي ويژه كيش با تاكيد بر نقش و جايگاه امنيت در توسعه اقتصادي هر منطقه، امنيت و آرامش را لازمه جذب توريست و گردشگر دانست.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ستاد حسين دهكي فرماندهي انتظامي ويژه كيش با اعلام اين خبر اظهار داشت: آنچه باعث شده است همه ساله سيل مسافر و گردشگر به سمت جزيره زيباي كيش سرازير شود، وجود امنيت و آرامش خاص اين جزيره است.

وي با اشاره به اينكه امسال جزيره كيش نيز همانند سالهاي گذشته به عنوان امن ترين شهر كشور شناخته شده تاكيد كرد: آنچه باعث شده اين امنيت و آرامش تحقق يابد، تلاش شبانه روزي حافظان نظم و امنيت جامعه و تعامل و مشاركت مردم فهيم و بافرهنگ كشورمان مي باشد.

دهكي در ادامه با تشريح ماموريت پليس در تامين امنيت مسافران و گردشگران گفت: حضور توريست و مسافر موجب رشد اقتصادي در جامعه بوده و براي تحقق اين امر نياز به بستر امنيتي مناسب مي باشد و سازمان ها و نهاد هاي مختلف بايد در اين راستا با پليس هم گام باشند.

سرهنگ دهكي الگوي صحيح رفتاري، فرهنگ توريسم و مسافر پذيري را از ديگر موارد جذب توريست و مسافر در جامعه عنوان کرد و بيان داشت: وجود توريست و مسافر در كيش نشان از فرهنگ توريسم و مسافر پذيري اين جزيره مرجاني داشته و با انجام كارهاي فرهنگي نيز مي توان موجبات ارتقاي جذب توريست و مسافر در اين خطه از سرزمين شد.

فرمانده انتظامي ويژه كيش در پايان با اشاره به اينكه تلاش پليس براي ايجاد امنيت و سفر خوش براي مسافران مي باشد اظهار داشت: پليس با افرادي كه با ايجاد ناهنجاري درصدد ناامن كردن و آلوده نمودن محيط براي مسافران و گردشگران باشند، برابر قانون برخورد لازم را اعمال خواهد كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونق ، امنیت ، کیش ، مطلوب ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار