طی شش ماهه اول سال 92 60 هزار و674 واحد مسکن روستایی بهسازی و نوسازی شده است.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران طرح بهسازی مسکن روستایی با مشارکت مردم در طی 2 برنامه بااستفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده و مشارکت روستائیان بهسازی و نوسازی 2 میلیون واحد مسکونی روستایی را در برنامه قرار داده است.

بر اساس این گزارش عملکرد مسکن روستایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه از نظر نقش مسکن درایجاد اشتغال، نیاز به افزایش واحدهای مسکونی، آموزشی، نهادسازی و توسعه حرفه‌ای، فن‌آوری اهمیت خاصی دارد.  
 
این گزارش می‌افزاید: دستیابی به مقوله عمران روستایی به عنوان عنصری مهم از پیکره اقتصادی کشور لزوم توجه به امر مسکن روستایی را ضروری می‌سازد.  
 
بر اساس این گزارش اهداف مورد نظر در تدوین و اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی از او دیدگاه یکی دیدگاه ملی ودیگری دیدگاه سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است.  
 
بر اساس این گزارش در شش ماهه اول سال 1392 عملیات بهسازی 60 هزارو 674 واحد مسکونی پایان یافته که در این میان استان‌های فارس و کرمان به ترتیب با 8 هزار و 312 و 4 هزار و 627 واحد بیشترین فعالیت را داشته‌اند.  
 
گفتنی است، عملیات بهسازی 248 هزار و 276 واحد در دست اجرا بودن که استان‌های خراسان رضوی وفارس به ترتیب 22 هزار و 461 و 18 هزار و 983 واحد، نسبت به سایر استان‌ها فعالیت بیشتری داشته‌اند.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسکن ، روستا ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار