از 26 اسفند 92 تا 9 فروردین 93، 10هزار و 383تماس در رابطه با اطلاع رسانی، پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.

به گزارش حوزه میراث باشگاه خبرنگاران به نقل از  واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 3هزار و  775مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.

همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 462مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 291مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 1141 مورد، سایر موارد با 345مورد و صدور اسناد 247 مورد، اماکن اقامتی با 841 مورد،  اماکن پذیرایی با 68مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با 52 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 45 مورد شکایت از هتل ها به دلیل بالا بودن قیمت، امکانات و رفتار نامناسب، کیفیت پایین بوده که یزد با 10 مورد و تهران با 6 مورد دارای بیشترین میزان شکایت بوده است .همچنین 42 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، 11مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، 5مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، 15 مورد از سایر موارد، 12مورد از جاذبه های گردشگری، 3 مورد از هتل آپارتمان های بوده است.

همچنین 5 پیشنهاد در رابطه با اماکن اقامتی، 1 مورد برای اماکن پذیرایی، 4 مورد برای جاذبه ها و 7 مورد برای سایر موارد در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقامت ، دفاتر ، سامانه ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار