ساری /

حضور والیبالیست های آملی به جمع راه‌یافتگان مسابقات جهانی دانش‌آموزانی

رئیس هیئت والیبال آمل گفت:شش والیبال آملی در جمع والیبالیست‌های دانش‌آموزان مازندرانی راه‌یافته به رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان به میزبانی کشور پرتغال جای دارند.

حسن کوچک‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:شش والیبالیست نوجوان آملی با عضویت در تیم والیبال دانش‌آموزی مازندران در مسابقات کشوری حضور پیدا کردند.

وی یادآور شد: این مسابقات روزهای پایانی سال 92 به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در آن تیم‌های برتر کشور شرکت داشتند.

رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان این شهرستان ظرفیت زیادی برای به خدمت‌گیری و عضویت در رده‌های مختلف تیم‌های ملی دارند،متذکر شد: مازندرانی‌ها با درخشش در این مسابقات به عنوان تیم منتخب دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی راه یافته و جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند.

کوچک‌زاده با اذعان اینکه کشور پرتغال امسال میزبان مسابقات والیبال دانش‌آموزی جهان است،خاطرنشان کرد:مسئولان استانی در اعزام دانش‌آموزان والیبالیست مازندران به کشور پرتغال دچار مشکل هستند که رفتن نوجوانان استان به رقابت‌های جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.