شهردار منطقه 22 گفت: منطقه 22 به عنوان الگوی نوین توسعه پایدار شهری سال پرکاری را پشت سر گذاشت که بخش اعظمی از آن با بهره‌برداری از مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های تفریحی گردشگری پایتخت همراه بود.

حسین برادری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طی سال 92 سعی کردیم که بیشتر توان و ظرفیت حوزه‌های مختلف را به خدمت رسانی به مردم معطوف کنیم.

وی تصریح کرد: تفاوت ایفای این وظیفه هم چون سال‌های اخیر گسترش فعالیت و خدمت رسانی شهرداری در 20 جبهه ارائه خدمات معمول و ارائه خدمات اجتماعی بود که در راستای تدابیر شهردار تهران و تاکید ایشان بر تبدیل نهاد صرفا خدماتی شهرداری به نهاد صورت گرفت.

وی افزود: منطقه 22 به لحاظ وجود تفاوت‌هایی با دیگر مناطق تهران، مشکلات خاص خود را دارد و همواره سعی کرده با وجود همه ماموریت‌هایی که در راستای خدمت به شهروندان دارد در زمینه رفع مشکلات خارج از حیطه وظایفش نیز گام بردارد.

وی تصریح کرد: طی سال 92 علاوه بر فعالیت مستمر در حوزه عمران منطقه و احداث سرانه‌ها و زیرساخت‌ها در زمینه جلب مشارکت شهروندان نیزگام‌های مناسبی برداشته شد به گونه‌ای که منطقه ما جز اولین مناطق 22 گانه تهران است که طرح محله محوری با هدف جلب مشارکت معنادار شهروندان در اداره امور محل زندگی‌شان در آن اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 15 کیلومتر مسیر و معبر دسترسی محله‌ای ادامه عملیات جا مانده رود دره کن با عنوان بوستان جوانمردان ایران،‌ساخت 4 باب سرای محله، احداث 12کیلومتر پیست دوچرخه سواری، توسعه و احداث بیش از 50هکتار فضای سبز و توافقات زیر ساختی شامل آب شیرین و فاضلاب و..... نیز از جمله اقداماتی است که طی سال 92 در منطقه 22 صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در سال 93 با اولویت دادن به تامین سرانه‌ها و زیرساخت‌ها به ویژه زیر ساخت‌های مربوطه به آب و فاضلاب را خواهیم داشت و امید داریم به مراتب پربارتر و پرتلاشند از سال‌های گذشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار