رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: برگزاری ضیافت باران مهربانی در حاشیه مراسم‌های مختلف مشارکت حداکثری خیرین و داوطلبان منجر به تأمین بخشی از نیازهای بیماران صعب‌العلاج می شود.


فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مراسم باران مهربانی در سال 92 بیان داشت: مراسم باران مهربانی در راستای توسعه فرهنگ مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر به منظور تأمین بخشی از نیازهای بیماران صعب‌العلاج، در حاشیه برخی از مراسم‌ها و آیین‌ها برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با برگزاری این مراسم؛ بستر مشارکت خیرین و داوطلبان به منظور تأمین بخشی از نیازهای درمان بیماران صعب‌العلاج و آسیب‌پذیر اجتماعی می‌شود و همچنین این طرح با ایجاد وحدت بین اقشار خیرین منجر به جذب مشارکت حداکثری و استفاده از ظرفیت‌ها و توان توانمندان می‌شود.

رافع با اشاره به برگزاری ضیافت باران مهربانی در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، بیش از 21 میلیارد و 842 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای بیماران محروم جمع‌آوری شد.

وی در پایان با اشاره به حاشیه آیین‌های نکوداشت خدمات داوطلبانه در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم، ضیافت باران مهربانی به منشور حمایت از یک هزار کودک سرطانی برگزار شد که در مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و داوطلبان جمعیت به بیش از 99 میلیارد و 47 میلیون و 270 هزار ریال رسید./ذ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.