رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محور‌های کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 ، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب تئنل کندوان تا کرج، محور هراز  از گردنک به سمت امام زاده هاشم، محور فیروزکوه محدوده شیرگاه تا سوادکوه، استان خراسان شمالی محور بجنورد به جنگل گلستان و بجنورد به اسفراین ، خراسان رضوی محور مشهد به قوچان ، محورهای قزوین – زنجان و قزوین – کرج و قزوین – رشت در استان قزوین، کهکلیه و بویراحمد محورهای گچساران – شیراز، شیراز – یاسوج ، یاسوج – بابا میدان و یاسوج – شیراز و استان گیلان محور رشت – قزوین محدوده منجیل و رودبار و امام زاده هاشم هر دو باند رفت و برگشت آزادراه تهران – قم بارترافیکی  نیمه سنگین گزارش شده است.
  
وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در محور های مراغه به هشترود، مرند به پردیس،  صوفیان به مرند وجلفا به مرند در استان آذربایجان شرقی، محورهای  شاهین دژ به تکاب، ماکو به خوی و چالدران به بازرگان در استان آذربایجان غربی، تمام محورهای استان اردبیل و گیلان، ارتفاعات محور چالوس در استان مازندران ، استان زنجان محور زنجان – بیجار و زنجان طارم ، استان کردستان محور سقز به ایوان دره بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در حال حاضردر اکثر محور های زنجان، آذربایجان شرقی، آذرببایجان غربی، البرز، خراسان رضوی، خوزستان، کرمانشاه، لرستان ، مرکزی ، قزوین و گلستان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

 وی با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به نهبندان در استان کرمان اس  به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است و همچنین محور پونل به خلخال به علت بارش برف مسدود شده است و محور محور آستارا به اردبیل نیز که به علت بارش سنگین برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

**ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی/ بارش برف محورهای پونل به خلخال و آستارا به اردبیل را مسدود کرد"به روز رسانی ساعت 19:40"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محور‌های کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا کیلومتر 5 ، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب محدوده مرزن آباد به سمت کرج، محور هراز محدوده جنگل آمل تا تونل شماره 1 ، وسه راهی بلده تا پنجاب ، محور کهرود – سنگچال و از گردنگ تا پلور، محورهای قزوین – کرج و قزوین – رشت در استان قزوین، هر دو باند رفت و برگشت تهران – قم، محور گچساران به شیراز، استان کهکلیه و بویر احمد محدوده منجیل و رودبار  بارترافیکی  نیمه سنگین حاکم است.
  
وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در محور های شاهین دژ به تکاب، ماکو به خوی و چالدران به بازرگان در آذربایجان غربی، تمام محورهای استان اردبیل، ارتفاعات محور کرج – چالوس در استان مازندران و البرز، محور آستارا به اردبیل در گیلان ، سراب به اردبیل و جلفا به مرند در استان آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا افزود: همچنین هم اکنون در اکثر محور های آذربایجان شرقی، آذرببایجان غربی، زنجان، ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران و همدان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به نهبندان در استان کرمان اس  به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است و همچنین دو محور آستارا به اردبیل و پونل به خلخال به علت بارش برف مسدود شده است.

**ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی و خروجی های تهران/ بارش برف و باران در 10 استان کشور"به روز رسانی ساعت 15:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیکی جاده های کشور، در حال حاضر در محورهای کرج – چالوس، محور هراز، کرج – قزوین، قزوین – رشت، آزادراه تهران – قم ، استان کهکلیه و بویر احمد محور های گچساران به شیراز، گچساران به یاسوج ، یاسوج به بابامیدان ، یاسوج به اصفهان، گیلان محور قزوین – رشت و  محدوده رودبار و منجیل ترافیک نیمه سنگین حاکم است.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در حال حاظر  در استان خراسان رضوی ، شیراز، مشهد، گیلان، رشت، ساری و  سواحل شمالی و جنوبی کشور ترافیک پر حجم و روان است.

وی افزود: همچنین ترافیک درون شهری در اغلب کلانشهرها سنگین و ژرحجم گزارش شده است.

 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور اظهار داشت:  بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاظر در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، ایلام،  اردبیل، خوزستان و گیلان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در حال حاظر محورهای تکاب به شاهین د‍‍‍‍‍‍‍ژ و محور خوی به ماکو  و بازرگان در استان آذربایجان غربی و محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز، محور کرج – چالوس، گیلان محور استارا به اردبیل بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

**جاده های شمال همچنان پرحجم / تردد با زنجیر چرخ در محورهای برفی"به روز رسانی ساعت 14:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیکی جاده های کشور، در حال حاضر در محورهای کرج – چالوس  از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و محدوده مرزن آباد، محور هراز سه راهی بلده – کهرود، پنجاب ، تونل  نکا و تونل شماره 2 تا سه راهی لاسم  و آب اسک ترافیک نیمه سنگین حاکم است.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در حال حاظر  در استان خراسان رضوی محور مشهد – قوچان، خراسان شمالی محور بجنورد – چمن بید، محور فیروزکوه محدوده کارسالار، گیلان محور رشت – قزوین و محدوده منجیل و رودبار نیز ترافیک پر حجم گزارش شده است.

 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور اظهار داشت:  بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاظر در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، اردبیل، خوزستان و گیلان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در حال حاظر محورهای تکاب به شاهین د‍‍‍‍‍‍‍ژ و محور خوی به ماکو در استان آذربایجان غربی و محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

**ترافیک سنگین در کرج – چالوس و هراز/  ادامه بارش ها در استان های شمالی و غربی"به روز رسانی ساعت 12:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی جاده های کشور، در حال حاضر در اکثر محور‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کردستان محور خوانسالار به کوهپایه و ظفرقند، محور نیشابور و سبزوار در استان خراسان رضوی، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه در استان مازندران، محور اردبیل به مشکین شهر در استان اردبیل و سراب به تبریز در آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران ولغزندگی معابر گزارش شده است.  

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در حال حاظر  در محور های  تکاب به شاهین دژ و چالدران به بازرگان در آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد:  بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری ، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاظر در ابتدای محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و محور هراز محدوده پنجاب و سه راهی بلده بار ترافیکی  سنگین حاکم است .

**ترافیک پر حجم در کرج - چالوس/  بارش برف و باران  مسافران نوروزی را غافلگیر کرد"به روز رسانی ساعت 10:20"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتیاز دوربین های نظارت تصویری ، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاظر در ابتدای محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و محور هراز محدوده پنجاب و سه راهی بلده بار ترافیکی پر حجم و نیمه سنگین حاکم است .
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی جاده های کشور، در حال حاضر در اکثر محور‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کردستان محور خوانسالار به کوهپایه و ظفرقند، محور نیشابور و سبزوار در استان خراسان رضوی، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه در استان مازندران، محور اردبیل به مشکین شهر در استان اردبیل و سراب به تبریز در آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران ولغزندگی معابر گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در حال حاظر  در محور های  تکاب به شاهین دژ و چالدران به بازرگان در آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در ادامه  با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به کرمان و فرعی خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جاده ، راهها ، آخرین ، وضعیت ، پلیس ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار