رییس جمهوری در دیدار با کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری و خانواده آنان گفت: کاری که کارکنان حفاظت انجام می دهند دشوار، بزرگ و توام با دلهره و احساس مسوولیت بسیار زیاد است.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پیش از ظهر امروز(شنبه) در دیدار صمیمی با خانواده کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری ضمن تبریک سال 93 و آروزی سالی پر خیر و برکت، اظهار امیدواری کرد تا در سال جدید بتوانیم با حرکت در مسیر جلب رضای خدا و امام زمان(عج) بر چارچوب های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای ایجاد ایرانی آبادتر و سرافراز تر گام برداریم.

وی با بیان اینکه حفاظت از شخصیت ها در کشور تنها حفاظت از یک شخص نیست، بلکه حفاظت از آبروی نظام است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر استقلال و اینکه می خواهیم روی پای خود بایستیم دشمنان زیادی داشته که برای توطئه برنامه های فراوانی را در دستور کار خود دارند واین حساسیت و مسوولیت نیروهای حفاظت را بیشتر می کند.

روحانی با اشاره به اینکه علاوه بر دشواری ماموریت ها، فشار روحی و روانی زیادی بر دوش کارکنان حفاظت بویژه تیم حفاظت از شخصیت ها وجود دارد، تصریح کرد: خانواده کارکنان حفاظت باید با ایجاد آرامش در خانه بخشی از این فشار و استرس ها را تسکین بدهند.

رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت وجود عشق و محبت در زندگی میان زوجین گفت: هنگامی که مودت ، دوستی و علاقه در یک خانواده وجود داشته باشد همه سختی ها و دشواری ها آسان خواهد بود.

وی خطاب به خانواده ها و همسران کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری اظهار کرد: شما در نزد خداوند اجر بالایی دارید چرا که همسران شما برای رضای خدا و در راه سرافرازی نظام این مسئولیت را بر عهده گرفته اند و شما با نگاه محبت آمیز و سرشار از مهر خود می توانید از سختی کار آنان بکاهید.

انتهای پیام /

برچسب ها: دولت ، روحانی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار