خانم دكتر حسيني كارشناس مسائل زنان و خانواده راديو معارف درگذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو معارف، دكتر افخم‌السادات حسيني هفتم فروردين 93 بر اثر سانحه‌اي دلخراش دار فاني را وداع گفت.

دكتر افخم‌السادات حسيني كارشناس گروه معارف و جامعه راديو معارف بود كه در برنامه‌هاي «صدف» و «ارمغان» و «خانه مهر» در موضوعات زن و خانواده از منظر اهل بيت عليهم السلام به طرح مباحث كارشناسي مي‌پرداخت.

شادروان دكتر افخم‌السادات حسيني متولد سال 1341 در شهر تهران و داراي مدرك كارشناسي ارشد فلسفه و حكمت اسلامي از دانشگاه آزاد اسلامي و دانشجوي مقطع دكتراي فلسفه و حكمت اسلامي بود. وي علاوه بر تحصيلات دانشگاهي، در سطح چهار حوزه علميه تحصيل مي‌‌كرد. ايشان همچنين مدرس و مشاور دانشگاه تهران بوده و به عنوان مبلغ در نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها فعاليت مي‌نمود.

از تاليفات ايشان مي‌توان به «شيخ مرتضي انصاري و ملامهدي نراقي» (زير نظر دكتر ولايتي)، «كاوش مشترك در آموزش ديني»، «مهندسي فرهنگي با توجه به فعاليت‌هاي امور تربيتي» اشاره كرد.

گروه معارف و جامعه راديو معارف ضمن عرض تسليت اين ضايعه تاسف‌بار به خانواده محترم ايشان  و جامعه علمي و رسانه‌اي كشور، براي آن مرحومه علو درجات و هم جواري با ام ابيها سلام الله عليها را از حضرت حق طلب دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، کارشناس ، سانحه ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار