نماینده مردم بروجرد ضمن انتقاد از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: کوتاهی این اداره کل موجب نارضایتی مسافران نوروزی شهرستان بروجرد شده است.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان در خصوص تکمیل کمربندی این شهرستان که به بلوار تبدیل شده است انتقاد کرد و گفت: کوتاهی اداره کل موجب نارضایتی مسافران نوروزی شهرستان بروجرد شده است.  
 
وی افزود: کمربندی شهرستان بروجرد که اکنون به بلوار داخل شهری تبدیل شده است، نیاز به ساخت و ساز و تکمیل داشت که متاسفانه اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان در این زمینه به وظایف خود به خوبی عمل نکرده است.  
 
بروجردی تاکید کرد: درپی تقسیم کار استاندار فعلی لرستان آقای مهندس بازوند در ارتباط با تکمیل این کمربندی بین ارگانهای مختلف، شهرداری شهرستان بروجرد به وظیفه خود به خوبی عمل کرده ولی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان تعلل کرده است.  
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه تعلل اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان نارضایتی مسافران نوروزی شهرستان بروجرد را درپی داشته است
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد: به حمدالله مسافران نوروزی این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته و از بخش‌های مختلف شهرستان بروجرد رضایت داشتند و فقط از کمربندی این شهرستان ناراضی بودند.  
 
وی در پایان گفت: کمربندی شهرستان بروجرد، استان‌های مرکزی و لرستان را به استان همدان متصل می‌کند.  
 
اضافه می‌شود، شهرستان بروجرد با داشتن حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای مهم استان لرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، بروجرد ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار