مربی تیم ملی والیبال گفت: اولویت تمرینات تا حضور چورا، تمرینات بدنسازی به ویژه تمرینات ضد آسیب دیدگی بازیکنان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین معدنی افزود: تمرینات آماده سازی تا اطلاع ثانوی بر اساس برنامه تمرینات خولیو ولاسکو خواهد بود تا بعد از حضور چورا در اردو تمرینات مد نظر کواچ را پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: ظرف امروز و فردا و در صورتی که مسابقات لیگ ایتالیا به کواچ اجازه دهد برای هماهنگی بیشتر با کواچ صحبت خواهم کرد تا هماهنگی های لازم را انجام دهم.

مربی تیم ملی والیبال درباره زمان تمرینات تیم ملی الف گفت: تمرینات از فردا دهم فرودین ماه آغاز می شود و سه روز تمرین، یک روز استراحت در برنامه قرار دارد. روزی دو نوبت تمرین خواهیم داشت که صبح از ساعت 11 تا 13 و عصر ها از ساعت 17 تا 19 خواهد بود.

وی در باره نوع تمرینات صبح و عصر ملی پوشان نیز گفت: صبح ها بیشتر تمرینات در قالب سرویس و دریافت خواهد بود و عصر ها نیز کارهای تاکتیکی انجام می شود اما اولویت تمرینات بدنسازی با تاکید بر قدرت پایین تنه و ضد آسیب دیدگی خواهد بود.

مردان والیبال کشورمان تمرینات آمادگی خود را برای شرکت در لیگ جهانی، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی از صبح فردا یکشنبه در کمپ تیم های ملی واقع در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: معدنی ، وتایبال ، تمرینات ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار