مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، گفت: امداد گران هلال احمر آذربایجان شرقی در بیش از 110 نقطه در خدمت مسافران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نوری، در بازدید از پایگاه های امداد و نجات در شهرستان اهر افزود: در این نقاط چادرهای راهنمای مسافران، خیمه های نماز و پایگاه های امداد و نجات جاده ای، امداد هوایی و امداد کوهستان آماده ارایه خدمات است.

وی، گفت: تاکنون بیش از 40 هزار نفر مسافر به پایگاه های امداد و نجات در استان آذربایجان شرقی مراجعه کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، گفت: برای 20 حادثه که اکثر آنها واژگونی است امدادرسانی شده است و بیشترین حوادث در اتوبان پیامبراعظم(ص)، جاده اهر – کلیبر و مسیر آذرشهر است.

نوری، در ارتباط با افزایش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در استان آذربایجان شرقی گفت: در ارزیابی های اولیه و با توجه به طرح جامع امداد و نجات جاده ای استان در راههای مواصلاتی 78 پایگاه لازم است که با برنانه ریزی های که شده است در برنامه پنج ساله پنجم احداث 20 پایگاه امداد و نجات جاده ای پیش بینی شده است که با احداث آنها و پایگاه های موجود و سیار به ااستانداردهای تعریف شده برسیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، همچنین از انعقاد تفاهم نامه استاندار آذربایجان شرقی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبر داد و افزود: در این تفاهم نامه نیازهای استان در زمینه امداد ونجات پیش بینی شده است که امیدواریم طی 5 سال این نیازها فراهم شود.

به گفته نوری، امدادگران هلال احمر استان آذربایجان شرقی در تعطیلات نوروزی در کنار مسافران هستند تا یک سفر خوب و بدون حادثه داشته باشند./س
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: مسافران ، امداد ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.