رییس جمعیت هلال احمر بجنورد از راهنمایی 9 هزار و 574 نفر از مسافران نوروزی توسط گروه های ایمنی و سلامت این جمعیت از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی هلال احمر محمدعلی خلیلی گفت: این طرح ملی از 27 اسفند به اجرا درآمده که در 10 روز نخست آن این مسافران در مرکز استان خراسان شمالی راهنمایی شده اند.

وی افزود: طرح مزبور با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح جاده ای در طول سفرهای نوروزی و نیز ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران اجرایی شده است.

وی گفت: در این بازه شش هزار و 598 مورد اقلام فرهنگی و کتابچه های امدادی در مبادی و مکان های تفریحی شهرستان بجنورد بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

رییس جمعیت هلال احمر بجنورد با اشاره به برپایی خیمه های نماز برای اقامه این واجب الهی در کنار پست های هلال برای مسافران نوروزی، افزود: در طول این مدت 432 مسافر در این خیمه ها اقدام به اقامه نماز کرده اند.

خلیلی به استقرار ایستگاه های سلامت و فضای دوست دار کودک در کنار پست های راهنمای مسافران نوروزی اشاره و تاکید کرد: 165 نفر به ایستگاه سلامت، 182 نفر به فضای دوست دار کودک و 94 نفر هم در طرح سحاب هلال احمر مراجعه کرده اند/س

برچسب ها: راهنمایی ، مسافر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.