کارشناس متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از مجموع 2950 نفر دانش آموز متوسطه دوره دوم شرکت کننده در آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور 84 نفر به مرحله دوم المپیاد های علمی کشور راه یافته اند.


کیانوش اسدی افزود:  از این مجموعه تعداد 20 نفر در سی و دومین دوره المپیاد ریاضی ، 11 نفر در بیست و چهارمین دوره المپیاد شیمی ، 18 نفر در بیست و هفتمین دوره المپیاد ادبی ، 15 نفر در بیست و چهارمین دوره المپیاد کامپیوتر ، 4 نفر در بیست و هفتمین دوره المپیاد فیزیک ، 3 نفر در دهمین المپیاد نجوم و اختر فیزیک و 13 نفر در هفدهمین دوره المپیاد زیست شناسی توانستند به مرحله دوم المپیاد های علمی کشور راه یابند.
وی تصریح کرد: با توجه به لزوم آمادگی این گروه از دانش آموزان برای مرحله دوم، اداره کل آموزش و پرورش این استان با تمهید مقدمات و هماهنگی های لازم با موسسه های علمی در تهران زمینه شرکت این دانش آموزان را در کلاس های آمادگی المپیاد ها را فراهم نموده است.
اسدی عنوان کرد: این دانش آموزان در قالب دو گروه در روزهای  چهارم و پنجم فروردین به شهر تهران اعزام و به مدت یک هفته در اردوی علمی شرکت می کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.