"گوهر خیراندیش" درباره‌ی بهترین و بدترین اتفاق سال 92 می‌گوید.


گوهر خیراندیش، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: اتفاق خوب و پسندیده‌ی سال 92 باز شدن خانه سینما است.

وی ادامه داد: خوشحالم که این خانه باز شد که به اهالی سینما و به مردم هنردوست این اتفاق  را تبریک می‌گویم اما اتفاق بد این سال را تصادف خود می‌دانم.

وی درخصوص وضعیت سینما در اکران نوروزی عنوان کرد: سینما در این روزها با توجه به فیلم‌های اکرانی نوروز 93 از فروش خوبی برخوردار است و خوشحالم که مردم آرام آرام سینما را باور و دوباره به آن اعتماد می‌کنند.

خیر اندیش با اشاره به آرزو و خواسته‌ی عیدانه خود اظهار داشت: به نظرم نکته‌ی مهم درحال حاضر مسئله‌ی آلودگی هوا است البته به تازگی شنیدم که بنزین‌های کاملا تصویه را ارائه خواهند کرد.

این بازیگر ادامه داد: به دولتمردان و همچنین مردم، مسئله‌ی آلودگی هوا را هشدار می‌دهم. معتقدم بیشتر از هر کس مردم مسئول جامعه و تمیز سازی محیط زیست خود هستند و یکی از موارد آلودگی هوا ماشین‌های شخصی است.

وی افزود: در این ایام که مردم به شهرهای مختلف سفر می‌کنند خود باید به پاکیزگی محیط اهمیت دهند تا شاید بتوان به ندرت آلودگی هوا را کنترل کرد و البته به تولید زباله‌ها باید توجه شود.

وی تصریح کرد: حیات و پاکیزگی هوا عمده‌ترین مسئله در جهان برای هر انسانی حائز اهمیت است و از دولتمردان درخواست می‌کنم که هر چه زودتر  به این  امر بپردازند و خود را در قبال جامعه مسئول بدانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.