رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.


سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محور‌های کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا سد کرج ،  از تونل کندوان به سمت کرج، باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا خاتم، باند جنوبی کرج – قزوین از مهرویلا تا پل فردیس، محور فیروزکوه محدوده شیرگاه تا زیراب ، محور هراز محدوده جنگل آمل تا تونل شماره 1 و آب اسک تا لاسم بارترافیکی  نیمه سنگین حاکم است.
  
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در حال حاضر  استان های خراسان شمالی محور بجنورد به جنگل گلستان،  محدوده منجیل در محور رشت – قزوین در استان گیلان و هر دو باند شمالی و جنوبی آزادراه تهران – قم از ترافیک نیمه سنگین برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی افزود: همچنین هم اکنون در محور کرج – چالوس از سد کرج تا تونل کسیل و از خروجی آزادراه تا پل زنگوله ترافیک سنگین حاکم است و محدوده مرزن آباد به دلیل بار ترافیکی بسیار بالا توقف کامل را دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه جاده های کشور جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.


**ترافیک سنگین در کرج- چالوس و هراز / جوی آرام در همه محورهای مواصلاتی"به روز رسانی ساعت 19:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و از خروجی آزادراه تا مرزن آباد و از دزبن تا پل زنگوله ، محور هراز محدوده پارک جنگلی آمل ، نارنجستان تا تونل شماره 1 ، سه راهی بلده تا پنجاب و از آب اسک تا سه راهی لاسم بارترافیکی سنگین حاکم است.
  
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در حال حاضر  محور های رشت- قزوین محدوده منجیل و نوشان، محور بجنورد به جنگل گلستان در استان خراسان شمالی، هر دو لاین شمالی و جنوبی آزادراه تهران – قم ، لاین شمالی آزادراه تهران – کرج از پل کلاک تا پل فردیس و از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری، محور های کاشان- اصفهان و اصفهان – شیراز در استان اصفهان و محدوده شیرگاه تا زیراب در محور فیروزکوه از بار ترافیکی نیمه سنگین برخوردار هستند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه جاده های کشور جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به کرمان و فرعی خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است.


**ترافیک پر حجم در اکثر محور های کشور/ آسمانی صاف بر فراز جاده های کشور"به روز رسانی ساعت 15:20"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال در کلیه محور های مواصلاتی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر در محور‌های هراز و چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و ورودی های استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران ترافیک پر حجم و نیمه سنگین حاکم است.

وی افزود: همچنین در حال حاظر  اکثر محور های محور های  آذربایجان شرقی، تبریز، ارومیه ف بنادر جنوبی کشور بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است.

وی در ادامه اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به کرمان و فرعی خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است.

**ترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی وخروجی تهران/  جوی آرام و پایدار در تمامی محور های کشور"به روز رسانی ساعت 13:45"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: 
 بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال در کلیه محور های مواصلاتی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر در محور‌های کرج-چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و محدوده تونل کندوان تا پل زنگوله بار ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در حال حاظر محور هراز محدوده سه راهی بلده – لاسم و پنجاب و نیز آزادراه زنجان به قزوین ، آزادراه قزوین – کرج ، باند جنوبی آزادراه تهران- کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پر حجم و نیمه سنگین حاکم است.

وی در ادامه با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به کرمان و فرعی خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است.

**ترافیک سنگین در جاده های شمال/ ادامه بارش ها در آذربایجان غربی و شرقی "به روز رسانی ساعت 12:00"


سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان آذزبایجان غربی محور خوی بهسلماس و اکثر محور های استان آذربایجان شرقی بترش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.
   
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر در محور‌های ، محور هراز از شمال به جنوب محدوده منظریه و پنجاب، کرج – چالوس ، استان کهکلیه و بویر احمد محور یاسوج – بابا میدان ، استان اصفهان محور کاشان- اصفهان و شیراز – اصفهان  بار ترافیکی پر حجم و سنگین حاکم است.
 
وی در ادامه با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به کرمان و فرعی خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است.

**ترافیک نیمه سنگین در هراز و چالوس/ آذربایجان غربی و شرقی بارانی"به روز رسانی ساعت 10:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های کرج – چالوس ، محور هراز از شمال به جنوب محدوده منظریه و پنجاب، استان کهکلیه و بویر احمد محور یاسوج – بابا میدان ، استان اصفهان محور کاشان- اصفهان و شیراز – اصفهان  بار ترافیکی پر حجم و نیمه سنگین حاکم است.
   
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان آذزبایجان غربی محور خوی بهسلماس و اکثر محور های استان آذربایجان شرقی بترش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

وی در ادامه با اشاره به کحور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به کرمان و فرعی خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار