معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بیش از 132 هزار نفر از مسافران نوروزی در پنجمین روز از فروردین ماه به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در استان قزوین مراجعه کرده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین بهبهانی اظهار داشت: در ششمین روز از فروردین ماه سال جاری در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این استان خدمات مطلوبی به هموطنان ارائه شده است.

وی افزود: در این راستا 11 هزار و 646 خودرو در این روز به پایگاه‌های ثابت این طرح در استان قزوین مراجعه کرده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه 65 هزار و 609 نفر در همین روز به این پایگاه‌ها مراجعه و از خدمات ارائه شده استفاده کرده‌اند، افزود: 17 هزار و 222 نفر نیز به پست‌های سیار هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: 9 هزار و 267 نفر به خیمه‌های برپایی نماز، 25 هزار و 324 نفر به فضای دوستدار کودک و همچنین 15 هزار و 379 نفر به ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان قزوین مراجعه کرده‌اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: در همین روز 69 هزار و 377 عدد نقشه بین مسافران نوروزی و گردشگران در استان قزوین توزیع شده است.

بهبهانی یادآور شد: توزیع 55 هزار و 101 بروشور و 49 هزار و 156 قلم بسته‌های فرهنگی دیگر نیز از دیگر خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان قزوین است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این روز 306 نفر به صورت ثابت، 72 نفر به صورت سیار و 84 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر به اضافه 98 نفر داوطلب در این طرح به مسافران و گردشگران خدمات ارائه کردند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، مسافر ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.