کتاب "زنان کوچک" به قلم " لوییزا می الکات" و با ترجمه "شهین دخت رییس زاده"را در روزهای عید نوروز به پای سفره هفت سین خود دعوت کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، "زنان کوچک" عنوان کتابی بوده که عمدتا بر خاطرات کودکی نویسنده خود دور می‌زند و در آن زندگی روزانه چهار خواهر به نام های جو، مگ، بت، و ایمی از خانواده‌ای اهل نیوانگلند تصویر شده و زمان وقوع حوادث نیز میانه قرن نوزده است.

گفتنی است: که بنابر آنچه درمقدمه کتاب "زنان کوچک" آمده، این کتاب تصویرگر تلاش و سختکوشی چهار خواهر نام برده شده برای افزودن درآمد ناچیز خانواده در بحبوحه جنگ و نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی است.

لازم به ذکر است ؛ که از عناوین فصول بیست و سه گانه کتاب زنان کوچک می‌توان به "مسافران کوچک"، "یک کریسمس شاد"، "لارنس پسر"، "بار مسئولیت‌ها"، "همسایه مهربان"، "بت به قصر زیبا دست می‌یابد"، "مگ به (بازار فخر فروشی) می‌رود" اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود ؛ که "مشغولیت خانگی"، "چند تجربه"، "اردوی لارنس"، "قصرهای خیالی"، "اسرار"، "یک تلگرام"، "نامه‌ها"، "با وفای کوچک"، "روزهای سیاه"، "وصیت نامه ایمی"، "محرمان"، "لاری شیطنت می‌کند و جو آشتی می‌دهد"، "چمنزارهای با صفا" و "عمه مارچ جواب سوال را به دست می‌دهد" از عناوین فصول دیگر کتاب "زنان کوچک" به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب ، زنان ، هفت سین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.