رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های هراز محدوده جنگل آمل و نارنجستان از سه راهی آب اسک و محدوده منظریه  و در محورهای فیروزکوه محدوده شیرگاه تا زیراب ، محور چالوس محدوده مرزن آباد تا دزبن و محور کهکلیه و بویر احمد بار ترافیکی سنگین حاکم است.
 
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در محور چالوس در محدوده دزبن به سمت کرج ، هر دو لاین آزادراه تهران- قم، محور رشت – قزوین، محور رشت آستارا، باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج از پل فردیس تا پل کلاک، اتوبان کرج – قزوین در باند جنوبی محدوده پل حصارک تا پل فردیسو محور شیروان به بجنورد در استان خراسان ترافیک نیمه سنگین خواهد بود.

وی با اشاره به محور های مسدود ادامه داد: محور های شمشک - دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن ، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی  کماکان مسدود است و محور های شهداد به نهبندان در کرمان و محور خیرآباد در سیستان و بلوچستان  و نیز محور دلگان به  جلگه به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.

سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی از جوی ارام و پایدار برخوردار هستند.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار