بهزاد صفری در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح اقدامات و فعالیتهای سامانه 137 گفت: در سال 92 تعداد 114 هزار و 935 از جانب شهروندان دریافت شده است که از این میان بیشترین تعداد با رقم 33 هزارو 229 متعلق به ناحیه 3 بوده است.
وی در ادامه تعداد پیامهای دریافتی را که تفکیک ناحیه برشمرد و افزود: درطول سال گذشته، تعداد 7 هزار و 908 پیام در ناحیه 1 ، 9هزار و 895 پیام در ناحیه 2، 13هزار و 408 پیام در ناحیه 4، 15هزار و 525 پیام در ناحیه 5، 4 هزار و 909 پیام در ناحیه 6 و 25 هزار و 787 پیام در ناحیه 7 به ثبت رسیده است.
صفری همچنین اظهار داشت: در فصل بهار بیشتر پیامها مربوط به پاکیزگی فضای سبز و رسیدگی به محیط زیست بوده است و درفصل تابستان با توجه به شدت گرفتن گرمی هوا و بالا رفتن دما، شهروندان درخواستهای مربوط به جمعآوری زباله و ضایعات و شستشوی معابر را با مسئولین مربوطه از طریق این سامانه در میان گذاشتند.
وی تصریح کرد: با پایان فصل تابستان وکاهش دمای هوا در فصل پاییز پیامهای شهروندان نیز تغییر کرده است و پیامهای مربوط به آبگرفتگی معابر افزایش چشمگیر داشته است.
رئیس سامانه 137 منطقه در ادامه تاکید کرد: پیامهای شهروندان تا نیمهی فصل زمستان بیشتر در خصوص رفع آبگرفتگیهای ناشی از بارش باران و برفروبی بوده است اما با نزدیک شدن به فصل بهار، پیامهای مربوط به درختکاری نیز در سامانه افزایش یافت. صفری در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین سامانه 137 پس از دریافت پیامهای شهروندان، آنها را به واحدهای مربوط ارجاع میدانند تا واحدها نسبت به برطرف کردن مشکلات شهری اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/