نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: برای درخشش بانوان ملی پوش در مسابقات آسیایی کره جنوبی با مربیان خارجی به توافق می‌رسیم.

پریسا بهزادی، نایب رئیس بانوان فدراسیون دوو میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای درخشش لیلا رجبی و مریم طوسی در مسابقات آسیایی کره جنوبی باید از مربیانی بهره ببریم که سطح آنها را بالاتر ببرد. رجبی در سال گذشته موفق شد عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کند. وی برای حضور مربی خارجی با چند فدراسیون مذاکره کرده و تصمیم دارد در بلاروس که زادگاه خودش است زیر نظر مربیان این کشور تمریناتش را ادامه دهد، البته فدراسیون هم با این درخواست موافقت کرده است.

وی اضافه کرد: مریم طوسی هم که در مسابقات داخل سالن موفق به کسب مدال طلای ماده 400 متر شد، درخواست حضور مربی خارجی داده‌ است. یکی از گزینه‌های وی مربی سابقش است که با وی موفق شد برای نخستین بار طلای 400 متر را کسب کند. ما برای تایید این مربیان با دفتر بانوان وزارت ورزش و جوانان هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

بهزادی تصریح کرد: میرم طوسی، لیلا رجبی و سپیده توکلی نفرات انتخاب شده برای حضور در مسابقات آسیایی هستند. همچنین اردیبهشت‌ ماه جاری مسابقات رکورد گیری برگزار می‌شود، در کمیته فنی رکورد‌های ورودی تعیین می‌شود و کسانی که این رکورد را به دست آورند به مسابقات اعزام خواهند شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوو میدانی در پایان یادآور شد: بعد از تعطیلات سال نو اردوهای آماده سازی تیم ملی بانوان کلید می‌خورد و امیدوارم در سال جاری ملی پوشان کشورمان در مهم‌ترین رقابت‌های امسال که بازی‌های آسیایی اینچئون است عملکرد مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار