سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ازانفجار شدید دریک منزل مسکونی درمحله قیطریه و مصدوم شدن یک زن جوان خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در ساعت 18:28 دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از انفجار مهیبی درمحله قیطریه خیابان روشنایی مطلع می‌شود و بلافاصله به ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک دستگاه هیدرولیکی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: محل انفجار طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه 20 واحدی بود که در پی این انفجار دیوارهای واحدهای مجاور تخریب و آتش به تمامی واحدهای طبقه چهارم سرایت کرده بود و همچنین درب و پنجره‌ها نیز به خیابان پرتاب شده بود.

ملکی اظهار داشت: دو دستگاه خودروی پراید و 206 که در پیاده‌روی این ساختمان 5 طبقه پارک بودند در پی سقوط درب و پنجره‌ها دچار خسارت شده بودند و به گفته اهالی ساختمان یک نفر نیز در میان آتش گرفتاربود.

آتش‌نشانان بلافاصله با دستگاه‌های تنفسی وارد عملیات شدند و به کمک فرد محبوس شده در ساختمان شتافتند که با تلاش بسیار یک خانم 35 ساله که دچار سوختگی شده بود از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

گروه دیگر آتش‌نشانان در حال مهار آتش بودند که پس از تلاش 4 ساعته عملیات پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود به پایان رسید.

گفتنی است؛ علت حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد ، فرماندهی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.