جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از سه محور رشت-لاهیجان، اصفهان-شیراز و شاهرود-سبزوار به عنوان پرتصادف‌ترین محورهای نوروز امسال خبر داد.

سردار موسی امیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی سه استان اصفهان، فارس و خراسان رضوی به ترتیب به عنوان پرحادثه ترین استان‌های کشور گزارش شده است.
 
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین سه محور محور رشت-لاهیجان، اصفهان-شیراز و شاهرود-سبزوار به عنوان پرتصادف‌ترین محورها از ابتدای نوروز تاکنون بوده است.
 
وی با اشاره به کاهش آمار تصادفات نسبت به نوروز گذشته افزود: آمار تصادفات در مجموع نسبت به سال گذشته تاکنون 10 درصد کاهش در سر صحنه حادثه را داشته است.
 
سردار امیری با اشاره به تردد نرخ ساعتی 377 دستگاه وسیله نقلیه در نوروز امسال اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه نوروز امسال تاکنون رشد 3 درصدی را داشته و در هر ساعت تردد 377 وسیله نقلیه اعلام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: بیشترین آمار تلفات امسال مربوط به واژگونی با 41 درصد است که مهمترین علت آن خستگی و خواب آلودگی به ویژه در مسیرهایی با مسافت طولانی و یکنواخت و همچنین سرعت غیرمجاز بوده است و در رتبه بعدی نیز عدم توجه به جلو با 31 درصد به دلیل استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و همچنین عواملی که تمرکز راننده را بر هم می‌زند بوده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تصادف ، جاده ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار