مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از آماده‌باش 6 هزار نفر از پرسنل آتش نشانی، اورژانس، بیماستان‌ها و دیگر مراکز امدادی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن اوروجی اظهار کرد: با جلساتی که با آتش‌نشانی، اورژانس و مرکز بهداشت تشکیل شد گروه‌های مختلف امدادی از 25 اسفند تا 16 فروردین 93 در سطح شهر مستقر خواهند بود.
 
رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات نوروزی افزود: بر این اساس هلال احمر با  200 نیرو، 17 پایگاه و 25 خودرو به صورت روزانه در خدمت زائران و شهروندان در ایام نوروز است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی نیز به عنوان یکی دیگر از زیر مجموعه‌های کمیته امور امدادی و درمانی در ایام نوروز با 160 نیرو، 14پایگاه، 66 خودرو و 30 موتورسیکلت به صورت روزانه در حال آماده‌باش برای خدمات‌رسانی است.
 
اوروجی به خدمات اورژانس استان اشاره و بیان کرد: در طرح نوروزی کمیته امدادی و درمان اورژانس با 275 نیرو، 35 پایگاه، 41 خودرو و 11 موتورسیکلت در سوانح و حوادث ارائه خدمت می‌کند.
 
رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات نوروزی تصریح کرد: مرکز بهداشت نیز در این ایام در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی با 60 پایگاه شهری و روستایی ثابت و سیار، 120 نیرو و 18 خودرو در ایام نوروز در خدمت زائران و شهروندان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس ، پرسنل ، نوروز ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار