نسخه اکتیو پرچم دارهای سامسونگ، همان نسخه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار می باشند که معمولا چند ماه پس از عرضه نسخه اصلی ارائه می شوند، گلکسی اس 5 ماه گذشته معرفی شد و حالا اخباری پیرامون عرضه نسخه اکتیو آن به گوش می رسد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، اکانت تویتر evleaks، خبری را پیرامون کار کردن سامسونگ بر روی یک مدل جدید با نام SM-G870 منتشر کرده است که قرار است در نهایت با نام گلکسی S5 اکتیو معرفی و عرضه شود.

پرچم دار جدید سامسونگ، ماه گذشته در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی شد، نسخه جدید گلکسی S این بار به ویژگی ضد آب و گرد و غبار مجهز شده است و طبیعی است که با توجه به این موضوع بسیاری از کاربران توقع عرضه ی نسخه ی اکتیو گلکسی S5 را نداشته باشند، اما با این وجود اگر اطلاعات evleaks درست باشد، همانند پرچمدار قبلی سامسونگ، پرچمدار امسال آنها نیز دارای نسخه ای Active خواهد بود.

شاید سامسونگ در این نسخه قابلیت ضدآب بودن دستگاه را تقویت کند و در کنار آن چند گواهی نظامی از قبیل قابلیت ضد ضربه بودن و یا گواهی چون MIL-STD-810G برای ضد نمک، ضد لرزش، ضد شوک حرارتی، ضد تابش خورشید و ضد باران کردن دستگاه تهیه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار