عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در بازدید از طرح آرامش بهاری امامزاده عباس (ع) ساری، خلاقیت سازمان اوقاف در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری را نشان دهنده فهم دقیق و عمیق از نیازهای فرهنگی و معنوی جامعه دانست.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عصر روز گذشته 6 فروردین 93 بهمراه حجت الاسلام قربانی رئیس اداره اوقاف ساری از خیمه معرفت در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری بازدید بعمل آورد.
 
وی پس از بازدید از خیمه معرفت از دیگر اماکن این آستان همچون حرم مطهر ، طرح جامع توسعه حرم ، مرکز آموزش قرآن کریم ، سالن اجتماعات ، سالن هیئت انصارالفاطمه ، نمایشگاه محصولات فرهنگی ، پارکینگ و مهمانسرای آستانه بازدید کرد.
 
 شجاعی در حاشیه این بازدید گفت: امروز از روزهای خوب زندگیم بود زیرا مضجع منور آقا امامزاده عباس(ع) را زیارت کردم و همچنین با کارهای فرهنگی گسترده و متنوع در حال اجرا در این امامزاده مقدس آشنا شدم.
 
وی افزود: من بعنوان عضو کمسیون فرهنگی مجلس از اهتمام و اقدام شایسته سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل اوقاف و اوقاف شهرستان که همه نوع خدمت فرهنگی معنوی برای همه اقشار ، بویژه برای بچه ها ، نوجوانان ، جوانان، زائرین ، مجاورین و اهالی شهرستان ساری فراهم کردند ، قدردانی می کنم.
 
نائب رئیس شورای سیاستگذاری صدا وسیمای کشور گفت: ابتکار و خلاقیت سازمان اوقاف در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت، نشان دهنده فهم دقیق و عمیق از نیازهای فرهنگی و معنوی جامعه است که در بخش های مختلف از قبیل صوتی ، تصویری ، رسانه ای ، ارشادی و تبلیغی کار فرهنگی انجام می دهد و امیدواریم که این نوع حرکت ها در تمامی بقاع شهرستان ساری و استان انجام گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، آرامش ، بهاری ، فرهنگی ، معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار