عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به تصویب لایحه ساماندهی میادین پایتخت در برنامه 5 ساله دوم شهرداری گفت: مطالعات زیرگذر میدان‌های ونک و هفت تیر پس از تصویب در شورا انجام خواهد شد.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در طرح 5 ساله دوم شهرداری تهران و در قالب ساماندهی میادین پایتخت، احداث فضاهای زیرسطحی برای 4 میدان اصلی پایتخت مطرح شده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ادامه داد: در همین راستا 4 میدان اصلی و مهم پایتخت از جمله ونک، هفت تیر، ولیعصر (عج) و انقلاب به ترتیب در اولویت بررسی و مطالعات شورای شهر قرار دارند.

به گفته شاکری موضوع کلی طرح ساماندهی میادین پایتخت به عنوان یکی از احکام 5 ساله دوم شهرداری به تصویب شورا رسیده اما در خصوص هر یک از میادین و احداث فضاهای زیرسطحی برای آنها می‌بایست مجددا در ضمن شورا مطرح و به تصویب امضا برسد.

وی افزود: انجام مطالعات احداث زیرگذر در میادین ونک و هفت‌تیر در دستور کار سال 93 قرار دارد که براساس آن کل عبور و مرور به فضای زیرزمین منتقل خواهد شد.

شاکری خاطرنشان کرد: احداث فضاهای زیرسطحی تنها به زیرگذر اختصاص ندارد و فضاهای تجاری، خدماتی و حمل و نقل شهری را نیز در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عمران ، کمیسیون ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار