سرپرست اداره ساماندهی منطقه نه در تشریح عملکرد یک ساله این اداره گفت: اجرای بیش از شش طرح جهادی و کنترل مزاحمت‌های صنفی ازمهمترین اقدامات این سازمان درسال گذشته بود.

امیر تاجری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اداره سامان دهی با هدف رفع مزاحمت‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از فعالیت‌های غیراصولی مشاغل و واحد‌های صنعتی با هویت ایجاد شده برمبنای اجرای بند 20ماده 55 قانون شهرداریها، نظارت و پیگیری و انتقال صنایع و مشاغل که شامل جمع‌آوری کیوسک‌های غیر مجاز و نظارت بر فعالیت‌ کیوسک‌ها را به عهده دارد.

تاجری درخصوص اجرای بند بیست ماده 55 قانون شهرداری گفت: جلوگیری از ایجاد و تأسیس کلیه
اماکن که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت درشهر است شهرداری از تأسیس کارخانه‌ها، کارگاه‌ها ، گاراژ‌های عمومی، تعمیرگاهها ، مکانها و همچنین مراکزی که باعث تولید صدا و یا دود می‌شود جلوگیری می‌کند.

سرپرست اداره ساماندهی منطقه نه درخصوص مهمترین اقدامات این  اداره تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت پیام‌های 1888و 137 و 28 مورد آموزش چهره به چهره واحد‌های صنفی در سرای محلات واماکن مذهبی، برگزاری جلسات درمدارس ویژه دانش‌آموزان، رسیدگی به مزاحمت‌های صنفی و حیوانات مضر شهری، نصب بنر و توزیع بروشور و کتابچه جهت اطلاع رسانی از دیگر برنامه‌‌های اجرایی اداره ساماندهی در سال 92 بود.

وی افزود: اجرای طرح ضربتی و جهادی رسیدگی به وضعیت اصناف مزاحم، اجرای طرح‌های جهادی، آموزش باهمکاری شهریاران جوان، برگزاری کمیته ساماندهی درمنطقه با حضور معاون امورشهری و فضای سبز، شهرداران نواحی، مکانیابی و تحویل زمین به سازمان میادین ومیوه و تره بار جهت احداث میدان میوه و تره‌بار واقع در بزرگراه فتح از دیگر فعالیت‌های اداره ساماندهی است.

تاجری ادامه داد: اولین منطقه‌ای که در سطح مناطق 22 گانه اقدام کرد اجرای طرح ویژه زمستانه مبارزه با جانوران مضر شهری بود.

همچنین برگزاری جلسات کمیته فنی ساماندهی مبارزه با جانوران مضر شهری و اقدامات مربوط به آن از قبیل طعمه گذاری، نصب بنر، توزیع بروشور و ... در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 ، برپایی غرفه اداره ساماندهی در روز راهپیمایی 22 بهمن و کسب رتبه اول اداره ساماندهی در بین مناطق 22 گانه از دیگر اقدامات این  اداره است.

سرپرست اداره ساماندهی منطقه نه در پایان در خصوص برنامه‌های اجرایی سال 93خاطر نشان کرد: کنترل مزاحمت‌های صنفی، کنترل و مبارزه با جانوران مضرشهری، رسیدگی به وضعیت بازار میوه و تره‌بار، رسیدگی به پیامهای 1888 و 137، برگزاری جلسات درمدارس ویژه دانش‌آموزان، آمادگی درمراسمات مذهبی و اجرای طرح‌های جهادی در دستور کار سال 1393 قرار گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: کارنامه ، عملکرد ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار