یک جامعه شناس گفت: حسابرسی و قدرت والدین در مدیریت میزان پول توجیبی موجب می‌شود که فرزندان برای آینده خود، ساخته و پرداخته شوند.

قرایی مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب گفت: یکی از راه های ورود جوانان به سیگار پول توجیبی‌های بش از اندازه است زمانی که به فرزندان بیشتر از حد نیازش پول دهیم به مخارج و هزینه های نادرست می پردازند، البته هستند افرادی که می توانند تفکر درست داشته و خود را اداره کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تجربه ها نشان می دهد اگر والدین به فرزندان خود در تعطیلات تابستانی فرصت دهند تا در بازار، شغل مورد علاقه خود را تجربه کنند کودکان حتی با حقوق ناچیزی که دریافت  می کنند از نرخ و قیمت‌ها با خبر می شوند و موفق تر  عمل می کنند و همچنین آنها میتوانند به فرزندان اجازه دهند که در هنگام خرید خودشان حساب کنند و پدر و مادر فقط نظاره گر  باشند.

قرایی اظهار داشت: خانواده ها باید به اندازه و مناسب با شرایط فرزندان خود به آنها  پول توجیبی دهند، نه به انداز ای که ندانند پول زیادی را چگونه هزینه کنند و نه اینکه احساس کمبود و حقارت آزارشان دهد.

وی خاطر نشان کرد: حسابرسی  والدین از مهمترین راه‌های پیشگیری از آسیب‌های پول توجیب است قدرت والدین باعث می شود که فرزندان آگاه شوند پولی را که در اختیارشان قرار می‌دهند درست خرج کنند و برای آینده خود ، ساخته و پرداخته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پول ، فرزند ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار