رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشوربه تشریح آخرین وضعیت راههای مواصلاتی کشور پرداخت .

سرهنگ حمیدی در گفتگو باخبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران    گفت :  در استان سیستان و بلوچستان   بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است.

وي بيان کرد: بر اساس آخرين گزارش دريافتي از مركز كنترل ترافيك در محور   کرج - چالوس   از کمربندی چالوس تا دزدبن ترافیک سنگین و از دزدبن به سمت ولی آباد و از تونل کندوان به سمت کرج   ترافیک نیمه سنگین  محور هراز محدوده های تونل 1 , نارنجستان , جنگل آمل , آب اسک تا سه راهی لاسم , سنگچال و سه راهی بلده  و   محور قزوین رشت   محدوده تونل منجیل و لوشان  و محورهای شیروان به بجنورد , بجنورد به جنگل گلستان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در خاتمه افزود : در آزاد راه قزوین کرج , قزوین زنجان , آزادراه قم به تهران و باند جنوبی آزادراه کرج قزوین از پل حصارک تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج تهران  از پل فردیس تا پل کلاک   ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است .

* در پی بارش شدید باران 4 محورامروزمسدود شد/ترافيک در جاده ها و بارش برف و باران در راهها" به روز رسانی ساعت 15:50   "


سرهنگ حمیدی در گفتگو با  گفت:  در استان سیستان و بلوچستان جنوبی محور دلگان – بزمان درپی ظغیان رودخانه های محلی و بارش شدید باران از ساعت 12:45 مسدود شد.

  رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در خاتمه افزود: بر همین راستا نیز محور فرعی خیرآباد نیز در پی بارش شدید باران از ساعت 13:15  تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

* محور هاي جاسک – کنارک و ميناب جاسک مسدود شد/ترافيک در جاده ها و بارش برف و باران در راهها" به روز رسانی ساعت 13:40   "
 
سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:: محور ميناب – جاسک و جاسک – کنارک به علت طغيان رودخانه هاي محلي از ساعت 11 ظهر امروز مسدود شد.

وي در خاتمه بيان کرد:محورهاي شمشک – ديزين به علت عدم ايمني لازم و قم – گرمسار  به علت عمليات راه سازي و شهداد –نهبندان به علت طغيان رودخانه هاي محلي کماکان تا اطلاع ثانوي مسدود است.


* بارش برف و باران بهاري/ترافيک سنگين ونيمه سنگين در جاده هاي کشور" به روز رسانی ساعت 12:45   "


سرهنگ اسفندي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در اکثر در محور بم – جيرفت در استان کرمان بارش برف و در محور فهرج در استان کرمان و محور جاسک در استان هرمزگان بارش باران گزارش شده و در ساير راهها و محورهاي مواصلاتي کشور وضعيت جوي آرام است.

وي بيان کرد: بر اساس آخرين گزارش دريافتي از مركز كنترل ترافيك در محور  کرج - چالوس  از میدان امیر کبیر تا تونل 5 ترافیک سنگین و از تونل 5 تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئيس پليس اداره تصادفات راه کشور بيان کرد : در محور هراز   از آبعلی تا امام زاده هاشم محدوده آب اسک , تونل تکاور2 , پنجاب ،استان گيلان محور رشت – قزوين محدوده لوشان محدوده تونل منجيل ،استان خراسان شمالي محور هاي شيروان – بجنورد و بجنورد – چمن بيد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ اسفندي  خاطرنشان کرد: در استان قزوين محور قزوين – زنجان ،آزادراه تهران – قم ،باند شمالي کرج – قزوين از مهرشهر تا ترمينال شهيد کلانتري ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در ساير جاده ها و معابر کشور وضعيت ترافيکي عادي وروان گزارش شده است.

* ترافيک سنگين و نيمه سنگين در محورهاي شمالي و بارش باران در راههاي جنوبي" به روز رسانی ساعت 10:30   "

سرهنگ حميدي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در اکثر محورهاي استان سیستان و بلوچستان بارش باران گزارش شده و در ساير راهها و محورهاي مواصلاتي کشور وضعيت جوي آرام است.

وي بيان کرد: بر اساس آخرين گزارش دريافتي از مركز كنترل ترافيك در محور  کرج - چالوس  از میدان امیر کبیر تا تونل 5 ترافیک سنگین و از تونل 5 تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئيس پليس مرکز کنترل ترافيک راههاي کشور خاطرنشان کرد : در محور هراز   از آبعلی تا امام زاده هاشم , آب اسک , تونل تکاور2 , پنجاب و سه راهی بلده و محور قزوین رشت  محدوده تونل منجیل ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در ساير جاده ها و معابر کشور وضعيت ترافيکي عادي و روان گزارش شده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، سنگین ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار