ژنرال عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش مصر در بیانیه ای رسمی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ژنرال عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش مصر لحظاتی پیش در بیانیه ای رسمی از سمت خود استعفا داد.

ژنرال السیسی در بیانیه خود با اعلان عزم خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید کرد:هیچ کسی بدون اراده ملت مصر نمی تواند رئیس جمهور این کشور شود.

وی در ادامه اظهار داشت:من به ندای گروه زیادی از مردم مصر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ می دهم.

وزیر دفاع سابق مصر با اشاره به اینکه ما به عنوان مردم مصر ماموریت دشواری در پیشرو داریم و باید در جهت بازسازی دستگاه دولت و اقتصاد وخیم مصر اقدام کنیم افزود:وقت آن رسیده که این دور بیهوده را در کشور به پایان برسانیم.

"ژنرال السیسی" با بیان اینکه از این پس همچون سربازی مامور به خدمت رسانی به وطن طبق خواست مردم هستم گفت:هیچ کس حق ندارد که مصری ها را مجبور به انتخاب رئیس جمهوری کند که آن را نمی خواهند.

وی تاکید کرد:در مقبل ما چالش های زیادی وجود دارد اما با این وجود حق مردم مصر است که با کرامت زندگی کرده و دارای کار،مسکن و بهداشت مناسبی باشند.

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش مصر همچنین با اشاره به اینکه مصر بازیچه هیچ طرف داخلی و خارجی نخواهد شد افزود:مصر دارای نقشی منطقه ای و پیشگام در منطقه است.

"السیسی" در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرد:مصر از تروریسم رنج می برد اما با این وجود من تا آخرین لحظه زندگی ام با پدیده تروریسم مبارزه خواهم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: السیسی ، ژنرال ، مصر ، قاهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار