شنیده ها در سال گذشته حاکی از امکان وجود تلفن همراه HTC با پردازشگر هشت هسته ای بود. بالاخره امروز وجود این محصول تایید شد. نام این محصول و بعضی از ویژگی های آن مشخص شده است. این تلفن همراه هوشمند HTC Desire 616 نام دارد و وجود آن بوسیله مسئولین چینی این شرکت تایید شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به طور مشخص Desire 616 چیزی شبیه به  HTC One M8 خواهد بود که به طور رسمی معرفی شده است و هم اکنون در بازارهای مشخصی به فروش می رسد. به نظر می رسد که محصول جدید 616 به طور ویژه برای چین ساخته شده باشد. تقاضای گوشی هایی با پردازشگر هشت هسته ای در چین به مراتب بیشتر از دیگر نقاط جهان است, هر چند به نظر می رسد که در این مدل, پردازشگر, قوی تر از چهار هسته ای ها نباشد.

این محصول از پلاستیک ساخته شده است و با پردازشگر هشت هسته ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز و 1 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. سیستم عامل آن اندروزید 4.2.2 Jelly Bean است. 150 گرم وزن دارد و ابعاد آن 9.1*71.9*142 میلی متر است. مانیتور 5 اینچی آن دارای قدرت تفکیک 720p است و در پشت آن دوربینی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED وجود دارد. در پنج رنگ: مشکی, سفید, قرمز, زرد و آبی وارد بازار خواهد شد. هر چند در حال حاضر اطلاعات دقیق قیمت و زمان فروش آن مشخص نیست.

در حال حاضر HTC سرگرم فروش محصول جدید خود (HTC One M8) است و سوددهی خود را با تبلیغ آن دنبال می کند و این امر اجازه دیده شدن این محصل هشت هسته ای را نخواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
قیمتش چنده
آخرین اخبار