از ابتدای تعطیلات نوروز 93 تا پایان پنجم فروردین ماه جاری 17 هزار مسافر و گردشگر در شهرستان بروجن اسکان یافتند.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: برای رفاه و آسایش و اسکان مسافران نوروزی 25 آموزشگاه، سوئیت ها و مراکز اقامتی ادارات، مهمانسراها و مراکز اقامتی در امامزادگان و کمپ های گردشگری این شهرستان آماده است.
فتاح کرمی، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران در تمامی امامزادگان شهرستان فراهم است، اظهار داشت: نهادهای مسئول نیز در حال ارائه خدمت به مسافران و گردشگران شهرستان هستند.
وی افزود: در این ایام کشیک های ادارات، اصناف، نیروهای امدادی، انتظامی، پلیس راه، بخش بهداشت و درمانی و راهداری در حال خدمت رسانی هستند.
کرمی تصریح کرد: طبیعت بکر، جاذبه های طبیعی و قرار گرفتن شهر بروجن در مسیر محور مواصلاتی خوزستان - اصفهان و محورهای غربی کشور از مهم ترین دلایل استقبال و سفر گردشگران به این شهرستان است.
فرماندار شهرستان بروجن، با بیان جاذبه های گردشگری این شهرستان، تصریح کرد: پل تاریخی مصلا، موزه خانه حفیظی ها، حمام مکتب خانه، مسجد آشیخ علی (آیت الله زاده) و منطقه تفریحی سیاسرد مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته است.
رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان بروجن افزود: وجود جاذبه های فراوان ازجمله باغ آورگان، تنگ وستگان، گردشگاه گردبیشه و بیش از 13 امامزاده و بقعه متبرکه ازدیگر عوامل گردشگر پذیربودن شهرستان بروجن است.
فتاح کرمی، چشمه سیاسرد با جاذبه های فراوان طبیعی و وجود امکانات اولیه رفاهی و اقامتی و تالاب های چغاخور و گندمان را از دیگر جاذبه های طبیعی شهرستان بروجن عنوان کرد.
وی گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون هیچ حادثه ای در محور ارتباطی این شهرستان رخ نداده است./ب
برچسب ها: اسکان ، مسافران ، نوروزی ، بروجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.