دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس جمعیت حمایت از پیوند اعضا ایرانیان با ارسال تقدیر نامه‌ای برای سیدعزت‌الله ضرغامی به خاطر ارتقا فرهنگ اهدا عضو تشکر کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در شهریور ماه سال گذشته، رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود. 

بنابراین گزارش درمهمترین رویداد این ماه: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور دراولین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن گفت سید عزت‌اله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما از برنامه‌های ماه رمضان تقدیر کرد و طی پیامی از "محمد حسین صوفی" معاون صدا و برنامه‌ سازمان ماه مبارک رمضان رادیو تقدیر و برنامه‌های رادیو را در این ایام کیفی و تاثیر گذار ارزیابی کرد.
 
همچنین درمراسمی که با حضور معاون و مدیران سیما حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، رئیس حوزه علمیه قم، دکتر غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین احمد سرلک نماینده مردم اصفهان  در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از دست اندرکاران تولید برنامه‌های رمضان و تابستان 92 در سیما قدردانی شد. 

"علی اصغر خواجه افضلی" دوبلور پیشکسوت به دلیل سکته قلبی در منزلش درگذشت. 

افضلی در بسیاری از کانون‌های دهه 60 و 70 گویندگی کرده است، می‌توان به صدا پیشگی او به جای شخصیت "پرنس جان"در کارتون "رابین‌هود"، "تناردیه" در "بینوایان"، "وروجک" در کارتون "وروجک و آقای نجار"، "کارآگاه گجت و "بیگلی‌بیگلی" در "گوریل انگوری" اشاره کرد.
 
پیکر زنده‌یاد "علی اصغر خواجه افضلی" پیشکسوت عرصه دوبله با حضور اهالی هنر و جمعی از پیشکسوتان عرصه دوبله از مقابل خانه‌اش تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا آرام گرفت. 

انجمن صنفی گویندگان جوان تهران درگذشت دوبلور پیشکسوت،"علی اصغر خواجه‌افضلی" را تسلیت گفتند.
 
"هادی شریفی" مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی و قائم مقام رئیس صدا و سیمای استان ایلام از جمله سوابق شریفی در رسانه ملی است.  
 
رئیس سازمان صدا و سیما درپیامی درگذشت مرحوم"هادی شریفی" مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه را تسلیت گفت. 

همچنین مراسم ترحیم مرحوم شریفی در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد. 

در دیگر رویداد شهریور ماه سال92، سید عزت‌اله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما در حکمی "رضا رحیمی" را به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه منصوب کرد واز خدمات ارزشمند مرحوم هادی شریفی در طول تصدی مدیریت صدا و سیمای این مرکز تقدیر کرد. 

همچنین با استعفای عمران حیدری مدیر قبلی مرکز صدا و سیمای خوزستان، رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی مسلم رحیمی را به عنوان مدیر کل صدا و سیما مرکز خوزستان منصوب کرد.

دکتر ولایتی رئیس جمعیت حمایت از پیوند اعضاء ایرانیان با ارسال لوح سپاس و تقدیر نامه‌ای برای "سید عزت‌اله ضرغامی" به خاطر ارتقاء فرهنگ اهدا عضو و همکاری این سازمان با جمعیت حمایت از پیوند اعضا تشکر کرد. 

پخش آزمایشی شبکه "نسیم" با محوریت پخش آثار طنز همزمان با میلاد امام هشتم آغاز به کار کرد. 

شبکه" نسیم" با موضوع نشاط و سرگرمی با دو ساعت برنامه روی کانال 21 گیرنده‌های دیجیتال آغاز به کار کرد، "نسیم" مخفف چهارکلمه نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه است. 

اسماعیل حیدری دومین مستندساز ایرانی به دست تروریست‌های تکفیری جبهه النصره در سوریه به شهادت رسید.

مدیران ومسئولان نمایندگی‌های صدا و سیما در خارج از کشور،با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی‌(ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و شهدای رسانه را زیارت کردند.

صدا و سیما درپیامی درگذشت عالم ربانی و فقید مجاهد آیت‌الله حسن طاهری خرم‌آبادی را تسلیت گفت.  
 
رئیس ومعاون رادیو وتلویزیون ترکیه با مقامات صدا و سیما جمهوری اسلامی دیدار کرده و در خصوص گسترش همکاری‌ها و تبادلات فرهنگی هنری گفتگو کردند.  
 
برخی از هنرمندان و استادان موسیقی کشور طی نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما از توجه وی به هنر موسیقی به دلیل تولید و پخش مجموعه" از درآمد تا فرود" تشکر کردند.  
 
در دیگر رویداد شهریور ماه، به مناسبت روز دارو برنامه"سلام ایران" کاری از گروه جامعه رادیو ایران با " سید حسن قاضی‌زاده هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفتگو کرد. همچنین همزمان با روز پزشک رادیو سلامت 24 ساعته شد. این شبکه رادیویی از بهمن ماه سال 1381 ماموریت تولید برنامه با محوریت سلامت را عهده دار است.

غزل تاجبخش در سالروز تولدش درآمد حاصل از فروش یک روز رمان جدیدش "هامون و قلاغ‌های باغ شازده" را نذر جوان بیماری کرده که در برنامه تلویزیونی "ماه عسل" از او یاد شده بود.
 
"تقدس‌نژاد" معاون اداری-مالی صدا و سیما و مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما از پشت صحنه سریال "گذر از رنج‌ها" به کارگردانی فریدون حسن‌پور در دیلمان بازدید کردند.  
 
همزمان با هفته دولت سامانه دیجتالی رادیویی تلویزیونی در شهر پل سفید شهرستان سواد کوه با حضور استاندار و مسئولان استانی بهره‌برداری شد.  
 
محمود دولتی بازیگر تئاتر وتلویزیون کهگیلویه و بویر احمد که سال 91 در حادثه‌ای رانندگی مجروح شده بود، پس از چندین ماه تحمل رنج جراحت‌های ناشی از این تصادف به دیار باقی شتافت. پیکر دولتی هنرمند فقید در زادگاهش یاسوج به خاک سپرده شد.  
 
او در چندین سریال ومجموعه تلویزیونی شبکه استانی دنا به ایفای نقش پرداخته بود.
 
نمایش "طبیب‌دل" به کارگردانی رضا عمرانی و به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار که به روز شعر و ادب فارسی نام‌گذاری شده است از رادیو نمایش پخش شد.
 
نشست مشترک مسئولان بسیج صدا و سیما و مرکز سیما فیلم به منظور بررسی راه‌های توسعه همکاری رسانه‌ای و برنامه‌سازی برگزار شد.
سید عزت‌اله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی"یوسف افشارنیا" را به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویر احمد منصوب کرد.  
 
مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" به کارگردانی "یداله صمدی" از سیمای فرانسوی شبکه سحر به روی آنتن رفت. 

همچنین سریال تلویزیونی "نابرده رنج" از سیمای آذری شبکه سحر پخش شد.
 
مدیر بخش برون مرزی رادیوهای پاکستان ضمن حضور در معاونت برون مرزی با مدیران کل شبه قاره وشرق آسیا روابط عمومی رادیو اردو گفتگو کردند. 

رادیو خانواده با پخش روزی چهار ساعت برنامه تبلیغی راه‌اندازی شد.  
 
گزارش از: طاهره خطیبی/
 
انتهای پیام/ تس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار