وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توقیف‌ها و تذکرات کتبی ربطی به دولت ندارد زیرا هیئت نظارت بر مطبوعات 7 عضو دارد که بنا بر رای اکثریت تصمیمات اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تغییر رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد نسبت به نام‌گذاری سال گفت: ما از ابتدای تصدی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال اجرای سیاست‌های مقام معظم رهبری بوده‌ایم.  
 
وی افزود: ما در جلسات مختلفی هم چون شورای عالی انقلاب فرهنگی همواره بر مطالبات مقام معظم رهبری تاکید داشته و درصدد اجرای آن‌ها بوده‌ایم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: به طور حتم با توجه به نام‌گذاری امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه سنگین‌تری را برعهده دارد.  
 
جنتی افزود: برای نهادهایی که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند هم چون وزارت علوم، فرهنگ و سازمان‌های فرهنگی مردم نهاد به طور حتم امسال سال پرتلاشی خواهد بود.  
 
وی تصریح کرد: ما درصدد خواهیم بود در حوزه فرهنگ عمومی در شورای فرهنگ عمومی که زیربنای این حوزه را مشخص می‌کند فعالیت جدی را اتخاذ کنیم.  
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره توقیف هفته نامه 9 دی گفت: توقیف‌ها و تذکرات کتبی ربطی به دولت ندارد و در هیئت نظارت بر مطبوعات 7 عضو حضور دارند که بنا بر رای اکثریت تصمیمات اتخاذ می‌شود.  
 
وی تصریح کرد: تذکرات متعددی به این هفته نامه در سال گذشته داده شد از این رو هیئت نظارت تصمیم به توقیف آن گرفت.  
 
جنتی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا سفر نوروزی داشته‌اید اظهار داشت: بله، بنده دو سه روز در مشهد بودم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار