مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تجربه سال های گذشته، راهبرد اقتصاد مقاومتی را به ضرورتی انکار ناپذیر و بلکه از واجبات امروز جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

حجت الاسلام ˈعلی نعمت اللهیˈ با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مجلس، دولت و تمام نهادهای حاکمیتی در کنار مردم و بخش غیردولتی باید به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همت مضاعف نشان دهند.

 این مسوول خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم تا اقتصاد مقاومتی نیز به مانند طرح مهندسی فرهنگی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بود به شعارزدگی دچار شود بلکه باید از همه ابزارهای موجود برای مبارزه با آفت های شعارزدگی اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

نعمت الهی تصریح کرد: راه تحقق اقتصاد مقاومتی اوج گیری نظام تولید در کشور با استفاده از ظرفیت های درونی و از مهم‍ترین موانع تحقق اقتصاد مقاومتی موازی کاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: بیان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به معنای راهبرد موقتی و گذرا نیست بلکه با تعریف آن بصورت صحیح در می یابیم که این طرح، سیاست کلان و بلند مدت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.