100 هزار زائر در تعطیلات نوروزی امسال، به حرم حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد (ع) مشرف شدند.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: زائران نوروزی در مقايسه با سال گذشته 20درصد رشد داشته است.
حجت الاسلام محسن غلامیان، با اشاره به افزايش قابل توجه خدمات رفاهی برای زائران در نوروز امسال افزود: اهدای بسته‌های فرهنگی، تهيه و توزيع بسته‌های تبركی، ایجاد خیمه های معرفت و غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان و ایستگاههای مشاوره خانواده از جمله اقدامات انجام شده برای رفاه حال مسافران نوروزی است.
وی، با اشاره به حضور 100 هزار زائر در هفته نخست فروردين 93 امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) تصريح كرد: در اين ايام روزانه بين 15 تا 20 هزار زائر به اين مكان مقدس مشرف می‌شوند.
غلامیان، بالاترين آمار حضور زائر در اين ايام را مربوط به لحظه تحويل سال نو دانست و گفت: بيش از 5 هزار زائر سال نو را در حرم مطهر این امامزادگان آغاز كردند.
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری، با تشريح اقدامات فرهنگی آستان مقدس در ايام نوروز افزود: برپايی دو نمايشگاه «آرامش بهاری »، «عفاف و حجاب» و «عرضه محصولات فرهنگی»، ايستگاه نقاشی ويژه كودكان و نوجوانان و فعاليت دفتر پاسخگويی به مسائل شرعی در دو نوبت صبح و عصر از جمله اقدامات فرهنگی آستان مقدس برای زائران در ايام نوروز است.
آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) در مرکز شهر شهرکرد واقع است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.