معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 به تشریح اهم فعالیت‌های و اقدامات اجرایی درسال 92 پرداخت.

محمد کریملو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص عملکرد اداره ورزش گفت: مسابقات در سه سطح محله‌ای، منطقه‌ای، ناحیه‌ای، فرامنطقه‌ای حدود 34 رشته ورزشی برای آقایان و 20 رشته برای خانم‌ها از قبیل: والیبال، بسکتبال، دارت، ژیمناستیک و کاراته در سال 92 برگزار شده است.

وی درخصوص ایستگاه‌های تندرستی در سال 92 افزود: 32 ایستگاه تندرستی برای خانم‌ها و 18 ایستگاه برای آقایان در سال 92 برپا شده است.

وی درخصوص اهم فعالیت‌های اداره ورزش بیان داشت: برگزاری مسابقات زنگ ورزش هر هفته در سطح ناحیه از قبیل مسابقات آمادگی جسمانی، دارت، پیاده‌روی و دو، برگزاری ایستگاه‌های تفریحی در روزهای جمع در سطح ناحیه، اعزام گردش درکوه هرماه در هر محله 2 نوبت، برگزاری مسابقات کارکنان به صورت مناسبتی و غیره بین 22 منطقه، برگزاری کلاس‌های آموزشی شنا و ایروبیک، برگزاری کلاس‌های داوری، مربی‌گری از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در سال 92 بوده است.

کریملو درخصوص دیگر اقدامات انجام شده اداره ورزش در سال 92 خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات رایانه‌ای با همکاری اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری، برگزاری تورهای ورزشی، همایش‌ها برای خانم و آقایان در سطح منطقه از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملکرد ، فرهنگی ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.