رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر شهریار گفت: عمده‌ترین دستور کار کمیسیون مذکور، تقویت زیرساختهای شهری در جهت ارتقا هر چه بیشتر سطح امکانات رفاهی در منطقه مورد اشاره است.

بهزاد درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمنی اشاره به ضرورت توسعه هر چه بیشتر زیرساختهای شهر درجهت ارتقا سطح رفاهی شهروندان و بهره‌مندی فزاینده از امکانات شهری اظهار داشت: مدیریت هوشمندانه با رویکرد تخصصی و علمی در قالب توسعه مبلمان شهری، تقویت زیرساختهای زیرساخت‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، فضای سبز، سالنهای تئاتر و ... روح و روان شهروندان را به نحو هرچه مطلوب‌تری تقویت می‌کند که به طور یقین تحقق این امر، با رضایتمندی شهروندان و سطح امید به زندگی را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه افزود: به صورت طبیعی، شکوفایی و رشد شهری، در کاهش بحران‌های اجتماعی، تنش‌ها، درگیری‌ها و آسیب‌های اجتماعی اثرگذار خواهد بود و ضریب بالای بزهکاری‌ها در شهرهای حاشیه‌ای به خودی خود، موید نقش حائز اهمیت امکانات و زیرساخت‌های شهری در تاثیر مولفه‌های فوق در نارسایی‌های اجتماعی است.

بهزاد درخشان در پایان خاطرنشان کرد: توسعه پایدار و فراگیر شهری از عمده‌ترین دغدغه‌های مجموعه شورای شهر به شمار می‌رود و به منظور تحقق این امر، مدیریت شهری در حد توان و ظرفیت خویش، از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: ارتقا ، شهری ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار