سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال، 500 هزار زائر از اماکن متبرکه استان چهارمحال و بختیاری دیدن کردند.

حجت السلام محسن غلامیان افزود: این تعداد زایر نسبت به نوروز پارسال افزایش 20 درصدی داشته است.
وی، از اجرای طرح آرامش بهاری در 33 بقعه متبرکه استان چهارمحال و بختیاری خبر  داد و اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در تمامی امامزادگان این استان اقدامات لازم در خصوص فراهم کردن تجهیزات و امکانات اولیه جهت پذیرایی از زائرین و مسافران نوروزی صورت گرفت.
غلامیان، با اشاره به استقرار خیمه های معرفت در چهار امامزاده شاخص استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این خیمه ها بخش های مختلفی مانند ایستگاه های مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و نمایشگاه های عفاف و حجاب اجرا شد.
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این مدت بیش از 20 هزار بسته فرهنگی شامل: کتابچه طرح آرمش بهاری، چندین نمونه بروشور، نقشه جانمایی امامزادگان در سطح استان چهارمحال و بختیاری و جوایز ویژه کودکان میان زائرین بقاع متبرکه این استان توزیع شد.
وی اظهار داشت: امامزدگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد، سید بهاء الدین محمد (ع) روستای شیخ شبان و حمزه بن علی(ع) شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن از اماکن متبرکی است که بیشترین گردشگران را داشتند.
در استان چهارمحال و بختیاری 108 بقعه متبرکه امامزاده (ع) وجود دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.