معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت:با هدف رفاه حال زائران رضوی و مسافران نوروزی و ایجاد امکانات اقامتی طرح ساماندهی منازل استیجاری همچنان در حال اجراست که 3 هزارو 340 واحد استیجاری در این طرح شناسایی و ساماندهی شده است.

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود : با ادامه طرح شناسایی و ساماندهی منازل استیجاری اقامت زائر ،این واحدها تا 5 هزار واحد افزایش یابد .

او مجموع ظرفیتهای اقامتی مجاز و شناسایی شده تعطیلات نوروز در خراسان رضوی را در هر شب 225هزار تخت اعلام کرد و گفت: 177 هزار تخت از این تعداد مربوط به مشهد است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت : با توجه به برودت هوا و نزولات آسمانی ، کمیته بحران و اضطرار اقامت 12 هزار نفر در شب را در فضاهای سرپوشیده پیش بینی کرده است .

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری مشهد هم گفت: 400تخت اسکان و 3سالن در پایانه‌های معراج و امام رضا(ع) برای اقامت زائران در شرایط اضطراری فراهم شده است.

شریعتی افزود : این امکانات به همت بخش خصوصی مهیا شده و هزینه آن در 24 ساعت 10 هزار تومان است که زائران و مسافران می‌توانند حتی به صورت ساعتی نیز از آن استفاده کنند./س

برچسب ها: منزل ، استیجاری ، اقامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.